Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Eйдриън Нюй напусна МакЛарън и отиде в Ред булл рейсинг.Дано да не стане няква авария в макларън пак

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kvo?!?!

Stava li nqkoi da mi obqasni tova kvo zna4i za mclaren

 

Че ще ядете бой. Ейдриън Нюй е един от главните "инженери" в Макларън. Абе пич... той ви прави колите.

Link to post
Share on other sites

А аз много искам да разбера кой ще е втория пилот във Ферари. 100% ли е сигурно че ще е Маса? Много ще ми помогнете ако ми кажете :D :P :pirate .

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to post
Share on other sites

Такааааа... новинка. Сезон 2006 ще започне с ГП на Бахрейн на 12-ти март а не в Австралия както през последните 10 години. Тея луди ли са бе. Междувременно стана ясно че през 2008 вече със СИГУРНОСТ отново ще бъдат въведенеи сликовете. Така отново ще се увеличи скоростта и ще стане по-яко. Разглеле 6 месеца се плюнчиха тея от ФИА заради тея сликове. Най-после да свършат една полезна работа. Ако някой разбере за някви по-екзотични правила новия сезон да се обади :D.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to post
Share on other sites

Айде честита страница номер 100. Съжалявам за чистия спам и знам че нарушавам някои правила но е голяма чест именно моя пост да е първи на тая страница. Надявам се да стигнем до 1000 страници ама... Е, дано! Искам да поздравя всички, които пишат в тая тема с този мой пост. Искам също така да изкараме повече късмет с новия форум защото при последните 3 форума май нямахме късмет. И така... ЧЕСТИТО! :beer: :D :P :) :pirate :laughing: :lol: :P

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to post
Share on other sites
Такааааа... новинка. Сезон 2006 ще започне с ГП на Бахрейн на 12-ти март а не в Австралия както през последните 10 години. Тея луди ли са бе. Междувременно стана ясно че през 2088 вече със СИГУРНОСТ отново ще бъдат въведенеи сликовете. Така отново ще се увеличи скоростта и ще стане по-яко. Разглеле 6 месеца се плюнчиха тея от ФИА заради тея сликове. Най-после да свършат една полезна работа. Ако някой разбере за някви по-екзотични правила новия сезон да се обади :D.

 

Не че нещо но....годината е 2008 не 2088 :D

Link to post
Share on other sites

Та така карам по ред на номерата на питанията :D

 

За догодина е 129102 % сигурно че втори пилот в тима е Маса.Има подписан договор и всичко е ясно като Бадоер и Жене са тестовите пилоти на Ферари(те също подновиха договорите си).Барикело непомня къде отиваше но ще проверя и ще кажа даже имам целия пилотски състав за догодина.

 

Ами то последното състезание ще е в Бразилия което също не е обичайно ама какво да се прави.

 

За сликовте се говори така защото фиа са намислили поредната глупост.А именно ТОВА. Точно поради това задно крило ще се сложат пак сликовете.

 

:beerchug :beerchug :beer: :beer: :beerchug :beerchug Мерси за поздравите и аз иначе се надявам да напишем 1000 страници въпреки че модераторите дадоха сериозен отпор на тази тема след като недават на някой хора да пишат в нея.Аз лично се преориентирах към друг форум но ще ми е много по-приятно да си спорим обичайните хора :D

 

EDIT:Баричело отива в Хонда. :)

Edited by jozo
Link to post
Share on other sites
Не че нещо но....годината е 2008 не 2088 :D

 

Опа 2008 съжалявам. А в кой форум пишеш чадо? И защо никой не ме е поканил мен? За Баричело беше ясно. За Ферари не ми стана ясно.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to post
Share on other sites
Опа 2008 съжалявам. А в кой форум пишеш чадо? И защо никой не ме е поканил мен? За Баричело беше ясно. За Ферари не ми стана ясно.

 

Имах предвид че Маса ще е втория пилот на Ферари аз май не се доуточних. :bgrin: А Бадоер и Жене са тестери на Ферари за догодина.

Link to post
Share on other sites
Имах предвид че Маса ще е втория пилот на Ферари аз май не се доуточних. :bgrin: А Бадоер и Жене са тестери на Ферари за догодина.

 

Да де разбрах. Абе аз ще говоря с някой относно ембаргото на някой хора тука. Дано пак да живне темата.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to post
Share on other sites

еееее половин седмица ме няма и форума загря :) АЙДЕ И ОТ МЕН ЧЕСТИТА 100-на СТРАНИЦА! А иначе тва за новите форми на болидите едва ли ще влезе в сила през следващите 2-3 годинки най-малко

Link to post
Share on other sites

Moля ДРИЙМЪР и другите модератори да пуснат само този пост тук.

 

Значи пичове вземете се информирайте. Аз от както започнах да пиша във форума на CLUB F1 научих толкова неща че не е истина. Там има момчета който са бая по-големи от нас и по-обективни има естествено и малчугани, които само всяват раздори. Та нека и аз да ви дам малко инфо

 

На Бадоер това ще му е 9 сеозн за СКУДЕРИЯТА а ЖЕНЕ е от две години вече.

Маса е втори пилот на Ферари а Барикело отива на мястото на Сато и с БЪТЪН ще са съоборници

СУЗУКИ АГУРИ СУПЕР Ф1 е новият тим който ще стартира в Бахрейн с ДВГ на ХОНДА и шаси на БАР до колкото знам. Водят се преговори за пръв пилот да е САТО. Простаците от БМВ мислят да откупят договора на Вилньов който е 15 млн долара и на негово място да сложат финландеца Хайки Ковалайнен-вицешампион във GP2 серийте. Шампион там стана Нико Розберг, който ще е съотборник на Марк Уебър в Уилямс. Новото име на Джордън е МИДЛАНД а на Минарди- СКУАДРА ТОРО РОСО- в превод РЕД БУЛ НА ИТАЛИАНСКИ. За Мидланд за сега е сигурен пилот Кристиан Алберс, втория пилот щеше да е Картекиян ако беше бройл 10 млн долара за мястото. Може би и Тиаго Монтейро ще кара за Мидланд През 2007 Уйлямс ще карат с ДВГ на тойота а в момента Ред Бул карат с ДВГ на Ферари, които от своя страна са направили доста обещаващи тестове с V8 и за сега изостават само с 2 сек от 10 цилиндровия ДВГ. Правилото за гумие е върнато, т.е те ще се сменят, както и квалификационния формат е променен Онова със задното крило или е вече прието или така както върви ще се приеме. Това е от мен. ДАНО МОДЕРАТОРИТЕ ДА ПУСНАТ ТОЗИ ПОСТ. ДОВИЖДАНЕ ОТ МЕН.

 

FORZA FERRARI - ORRA E SEMPRE

 

 

Ейдриън Нюи отива в РЕД БУЛ: Red Bull Racing have confirmed that Adrian Newey will join the team as their new Chief Technical Officer, as autosport.com predicted.

Потвърдено......

 

На някакви тестове един южноафрикански пилот на име Алан ван дер Мерве е постигнал скорост от 415 км/н с БАР 007 Колата имала леки подобрения но все пак всичко било признато и нямало шмекерии.

 

http://www.formula1.com/news/3796.html

 

Човек не може да го забележи зад огромните папки в съда на Болония. Вече една година Маурицио Пасарани разследва смъртта на световния шампион във Формула 1 Айртон Сена. Следователя се мъчи над въпроса какво се е случило в последната права и какво е накарало бразилеца да се насочи с шеметна скорост към бетонната стена на опасния завой Тамбурело.Пасарини искаше да представи резултатите от работата си още през юли на 1994 година, отложи за ноември и после за февруари тази година. Разкритията му изведнъж бяха отложени за май, тъй като той реши да разпита някои свидетели по време на състезанията за Голямата награда на Сан Марино в Имола. Адвокати в Болония смятат, че следствието ще продължи поне още половин година. Разкриването на загадката е толкова сложно, че до днес стотици професори, инженери и лекари все още работят над нея. Папката с техните оценки вече е нараснала на 500 страници и тя е строго секретна. В хода на разследванията се появяват нови и нови въпросителни. Какво се е случило с двете черни кутии от колата на Айртон Сена? Едната регистрира всички данни, свързани с двигателя, а другата - поведението на механичните части:федерацията, кормилната система и шасито.Съдържанието на черните кутии би разкрило загадката около мистериозното пътуване към смъртта на пилота. Веднага след катастрофата представители от прокуратурата, придружени от полиция, конфискуват смачканата кола. Както се установява по - късно, електронните уреди са били демонтирани от механиците на отбора Уилямс. Най-вероятно още на мястото на катастрофата, докато лекарите са се борили за живота на Сена. Един от комисарите на пистата Мирко Мецети си спомня:`Неочаквано до колата се появиха хора на Уилямс, което според регламента на Формула 1 е забранено`. Той заявява, че е видял сред тях главния конструктор на Уилямс Патрик Хед. Техническия ръководител на Международния съюз по автомобилизъм, Чарли Уитинг, бил разрешил на Уилямс да извадят двата електронни датчика. Така според него техническият екип на отбора е могъл да установи, дали е имало грешка в конструкцията на колата и дали трябва да извадят втория пилот от отбора, Деймън Хил, от състезанието. И тъй като Хил продължава, вероятно е имало достатъчно данни, които изключват идентични грешки в двата болида. Заключението на Пасарини гласи:`Ако е имало механичен дефект, то той е бил причинен само при промени в конструкцията на катастрофиралата кола`. Едва след молбата на Международната правна организация три месеца по-късно, датчиците са предадени на Пасарини. Оправданието на Уилямс е, че те не съдържали нищо, което може да помогне на следствието. Черната кутия, записваща механичните промени, е била върната в неизползваем вид. Записът на другата кутия, регистрираща работата на двигателя, е бил изтрит. Следователя Пасарини се мъчи и върху загадката с видеозаписа, направен от видеокамерата, закрепена на болида на Сена. Той бе предаден от вицепрезидента на МСА, англичанина Берни Екълстоун едва 6 месеца по-късно с оправданието, че не бил поискан. От него липсват последните 1,4 секунди:`Сена върти кормилото, но колата му не може да се управлява`. В този мистериозен случай, който Пасарини трябва да разреши, не става дума само за изясняване на една сензация. Не и за обвинението в убийство поради небрежност, което в Италия се наказва с 1 година и половина затвор. По-скоро става дума за 30 милиона долара, които Лойд трябва да заплати на наследниците на Сена, а застрахователното дружество ще ги изисква от виновниците.Ако тебъдат установени, разбира се. Мирко Мецети ръководи пост номер 3, който е в началото на завоя Тамбурело и е свидетел как при всяка неравност на пистата изпод болида на Сена изхвърчат искри. Шасито му е конструирано във възможния най-нисък вариант, за да се постигне максимална скорост. Пистата в Имола месеци преди това е била изравнена с огромни машини за шлайфане и измерителни уреди, които обикновено се използват за пистите на реактивните самолети. Сена забелязва някои дефекти на теста на 9-ти април, които са отстранени веднага. На следващато проба два дни по-късно шампионът е доволен. Но шасито на колата му е било така ниско, че федерацията неможе да изпълнява предназначението си - да намалява удара при резки пропадания. При лудото каране на Сена с най-малко 300 км. в час и най-малките неравности имат въздействието на огромни дупки. Все по-често от шасито му се чуват трясъци и излизат искри, като от огромен шмиргел. В началото на завоя Тамбурело, колата на Сена се навежда леко надясно и се насочва право към Мецети. Часът е точно 2,17 минути и 11,3 секунди.По-късно изчисляват, че в този момент Сена е имал на разполужение още 1,5 секунди, за да се спаси. Но той продължава да се носи към бетонната стена, на три метра от Мирко Мецети. Едно действие на техническия екип на Уилямс в последния момент вероятно е причината за смъртоносното пътуване на Сена. Преди състезанието шампионът се оплаква, че в кокпита е много тясно и че едва може да движи ръцете си, за да управлява. Механиците скъсяват през нощта кормилния лост, като поставят за съединение една стоманена тръба, но е стара и с тънки стени. От сътресенията по пистата сигурно се е получила пукнатина и в началото на опасния завой тя е била до 70 процента прекъсната. Сена на практика е държал в ръцете си откачено кормило и не е имал възможност да промени посоката на колата, връхлетяла върху бетонната стена с 310 км. в час. Предполагаемият ужас, който е изпитал пилотът в този момент, е неизмерим. Мирко Мецети чува притъпен трясък. Развявайки жълтия предупредителен флаг, той вижда с периферното си зрение увисналата над каросерията глава на пилота. Недалеч от колата лежи кормилото с част от лоста. Тогава Сена е още жив. Когато с мъка измъкват каската от главата му, дежурният лекар доктор Пиана вижда едно подуто, наранено лице. Над дясното око на Сена има дълбока рана, сякаш причинена от нож. В болницата `Маджоре` в Болония, където закарват с хеликоптер намиращият се в безсъзнание Сена, сърцето му бие до 18:40 часа. `Смърт, причинена от мозъчно сътресение`, гласи докладът на лекарския екип. Загадките се множат. Въпросите-също. Ще дочакаме ли истинските отговори?- Говорим за легендарния АЙРТОН СЕНА ДА СИЛВА

 

Надявам се че съм ви бил полезен и дано НАКОИ хора разберът че съм се променил......:"Не е нужно с тъпаците тъпак да ставаш... Един от мафиотите"

 

Ето малко ИНФО за феновете на ФЕРАРИ:

 

Започнаха се тестовете на осмицата с прототипно шаси на Ферари за 2006-та.

 

Титанът Михаел Шумахер е в почивка до края на месец януари, през това време новият му съотборник - Маса, заедно с двамата тестери Бадоер и Жене са направили тестове за догодина. Жене е тествал мощността на ДВГ-то в отделни бързи обиколки, докато Маса и Жене са направили дълга серия от 48 обиколки с презареждане и смяна на гуми. Двигателят на Ферари е издържал всичките обиколки.

M. Gene 30 1:22:109

F. Massa 48 1:22:947

L. Badoer 48 1:23:206

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
абе пичове вие вече в кой форум ходите,щот тоя напълно замря

 

Форумът на клубф1.нет :P

Link to post
Share on other sites

http://clubf1.net/forums/index.php?showtopic=13609&st=0

 

Това е линка към НОВИЯТ БОЛИД НА ТОЙОТА ;)

 

Финландският пилот на Макларън Мерцедес Кими Райконен бе обявен за пилот на годината в анкетата на авторитетното английско списание “Аутоспорт”. Финландецът получи наградата си от Найджъл Менсъл, световен шампион за 1992 г. Той изпревари световният шампион за тази година Фернандо Алонсо от Испания с Рено.

Финландецът получи наградата си на специална церемония в Лондон вчера, като тя му бе връчена от Найджъл Менсъл, световен шампион за 1992 година.Райконен, 26-годишен, завърши два пъти втори в генералното класиране във Формула 1 след дебюта си през 2001 година - през 2003 година след Михаел Шумахер от Германия с Ферари и през 2005 след шампиона Фернандо Алонсо с Рено. Райконен и Алонсо спечелиха по седем старта от този сезон. Отборът на Макларън Мерцедес, който победи с 10 от 19-те състезания, получи наградата "Рейсинг кар".

 

Нито Кими нито пък МКЛ ги заслужават ама хайде. От нас да мине

 

Ето малко инфо за още една легенда но този път на ФЕРАРИ

 

Жил Вилньов - най-обичаният пилот на Ферари

Десислав ГРИГОРОВ

 

На 8 май се навършиха 20 години от трагичната гибел на най-обичаният пилот, карал някога за Ферари - Жил Вилньов. Той бе всеотдаен и безкрайно лоялен към своите съотборници и тим. Именно тази лоялност му изигра най-лошата и черна шега на пистата Золдер през 1982 г. И заради нея той винаги ще остане любимият син на Енцо Ферари и милионите тифози по света.

 

Жил Вилньов е роден на 18 януари 1950 г. в Квебек, Канада. Своят успех той дължи в голяма степен на състезанията върху заснежен и заледен терен, в които калява своите рефлекси и усет към автомобила. Жил казваше: "Бе невероятно да летиш със над 150 км/ч. върху заледената писта. И ако не си най-отпред нямаш никаква видимост. Това те кара да си по-бърз от останалите." Едновременно с това той се състезава и във Формула Атлантик, където става шампион за 1976 и 1977 г. През 1977 г. той дебютира във Формула 1 за отбора на Макларън в ГП на Великобритания. Веднага става ясно, че е голям талант и Теди Мейър с благословията на Марлборо решава да го привлече за следващият сезон. Но още през август Енцо Ферари се обажда от Маранело за да му съобщи, че дребничкият канадец му напомня на великия Тацио Нуволари и ще кара за Ферари. Енцо е толкова впечатлен, че изхвърля от отбора Ники Лауда два кръга преди края, за да освободи място за Жил в края на 1977 г. По-късно Жил споделя: "Ако някой ме бе попитал преди време за трите ми желания, бих му отговорил: първото - да стана пилот, второто - да се състезавам във Ф1 и третото - да карам за Ферари."

 

За Жил Вилньов в най-голяма степен е характерен стилът "всичко или нищо". В едно от състезанията на Уоткинс Глен, в петъчната квалификация той е по-бърз с цели 11 секунди от втория (!!!), докато пистата е прогизнала от проливния дъжд. Eмблематично става състезанието на френската Дижон през 1979 г. Тогава той става втори - и то как! Жан-Пиер Жабуи тогава печели първата победа за кола с турбодвигател, а Рене Арну се е устремил да допълни триумфа, като направят дубъл. Вилньов обаче го настига и двамата с Арну правят най-великият двубой за второ място в историята на автомобилния спорт. В последните три обиколки от състезанието двамата карат гума до гума по цялата дължина на пистата и във всеки един от завоите.

 

Както и други велики пилоти, като Джим Кларк и Айртон Сена, Вилньов е надарен с природен талант, вплетен в персоналните му чисто човешки черти. Лауда пише за него: "Той е най-откаченият дявол, който някога съм срещал във Ф1. И въпреки това, излъчва особенна чувственост и любвеобвилност харизма, която те грабва. Всичко това го прави уникална личност." Според много пилоти състезавали се с него, Жил никога не ги е застрашавал. Единствено заплашен от стила си на каране е бил само той. Тази невероятна комбинация го превръща в герой не само на милионите зрители по света, а и на своите съотборници и противници.

 

Изключението е само едно и то преобръща изцяло живота му. На Имола през 1982 г. добрият му приятел до този момент Дидие Пирони го изпреварва неочаквано в последната обиколка и открадва победата му. Две седмици по-късно на квалификацията на Золдер, решен да победи Пирони, Жил се сблъсква с бавнодвижещата се кола на Йохен Мас и загива.

 

"Никога не съм мислил сериозно, че мога да се нараня. Ако вярваш, че ще ти се случи, как би могъл да си вършиш работата? Ако никога не си бил примерно, с осем десети по-бавен на обиколка, защото мислиш за дадена маневра, то никога няма да станеш по-бърз, отколкото си. И ако никога не си правил това, то ти не си пилот. Някои момчета във Ф1, според мен, наистина не са. Те карат състезателни коли и това е всичко - вършат половината работа. Чудя им се защо изобщо са тук..."

 

undefined
Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
кво??? :blink:

Не знам да се радвам ли или не...

 

To да беше само тва

 

МИХАЕЛ ШУМАХЕР е трансферна цел НОМЕР 1 за РЕД БУЛ. Друг въпрос е дали ще премине там

 

Супер агури е получил разрешение от другите тимове остава и ФИА да сколни

 

МКЛ искат да правят втори тим има и други но не ми се занимава да пиша

Link to post
Share on other sites

Нещо ново? Тва го иам във форумите на клуб Ф1. Ако не знаете аз съм Ивъл хакер. Ивъл смит да не се обижда. Няма нищо общо с него :P .

Link to post
Share on other sites

Поне аз се досетих ;) Същия аватар и същия подпис и баш от Пловдив няма кой друг да е ;) Аз там съм си пак Джозо ако не сте се усетили вече :P

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Искам да попитам,в кой отбор е Джанкарло Физикела в момента,че напоследък ми се изгуби от погледа?

 

Рено и като гледам сега той ще е МИРОПОМАЗАНИЯ в РЕНО. Щото на Алонсо му поникнаха крила и реши да сключва договири зад гърба на "татко" Бриаторе и сега може да има БОЙ. А така не става. :punk :sick

Link to post
Share on other sites

едва ли ще бъде така през . все пак алонсо е световен шампион и където и въпреки, че ще напуска, пак ще е основният пилот на рено

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...