Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Значи има вече 6 твърди заявки. Стефчо, не се ослушвай! Чакаме и Румен.

 

Ужасът е, че засега доставчикът ми на бира не може да намери кег Старобърно... angry1.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Ужасът е, че засега доставчикът ми на бира не може да намери кег Старобърно... angry1.gif

 

Ако искаш, утре мога да попитам доставчиците ми(Ведена, Бибъл) дали я предлагат.

Link to comment
Share on other sites

Аз(Гено) има вариант малко да закъснея т.е. ще дойда след 16-17 час, защото съм на упражнение и не знам дали ще мога да се измъкна по-рано

Link to comment
Share on other sites

Значи има вече 6 твърди заявки. Стефчо, не се ослушвай! Чакаме и Румен.

 

Ужасът е, че засега доставчикът ми на бира не може да намери кег Старобърно... angry1.gif

 

Ще дойда бре...като за последно...жалко само, че понеделника не е почивен :)

 

Въпроса е дали да дойда готов(шегувам се) :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Кубица не е в състояние в момента да кара едноместен състезателен автомобил

20.11.2012 | Светлана Стойкова; снимки: Ситроен | 0 коментара

Роберт Кубица спечели първото си рали със Ситроен – Рали ди Комо.

 

Полският пилот полека-лека пак става част от автомобилния спорт, но сам потвърди, че понастоящем не е в състояние да кара едноместен състезателен автомобил, тоест връщане във Формула 1 все още е далечна перспектива.

 

- Ограниченото движение на ръката ми е пречка – коментира Кубица. – Карах обаче на писта спортна кола и се чувствах сравнително добре. И тъй като не мога да правя друго, карам рали автомобили или – нека го кажа така – коли с покрив на състезателно трасе. Мина много дълго време, откакто не се състезавам във Формула 1 и контактите ми с хората там са силно лимитирани. Концентрирах се върху здравето си, за да се възстановя и да стигна възможно най-добра форма.

 

Полякът допълни също така, че в момента не гради никакви планове. Той пострада тежко през февруари 2011 г. в катастрофа на рали Ронде ди Андора и до момента не е ясно доколко ще се възстанови функционалността на дясната му ръка.

 

- За бъдещето нямам планове. В крайна сметка още съм на етап рехабилитация, но със сигурност би ми харесало да се състезавам в шампионат на световно ниво, в рали или на писта. Досега направих няколко ралита, малко тестове на трасе и се надяваме – аз се надявам – ръката ми да се подобри, както и цялостното ми състояние. Ще вървим стъпка по стъпка напред и ще видим какво ни очаква в бъдеще – допълни Кубица.

Link to comment
Share on other sites

Гутиерес потвърден в Заубер, Пик отива в Катерам

23.11.2012 | Светлана Стойкова; снимки: Заубер | 0 коментара

Естебан Гутиерес очаквано бе потвърден за пилот на Заубер за сезон 2013 г. Шарл Пик пък ще отиде в екипа на Катерам догодина.

 

21-годишният пилот бе спряган от известно време за заместник на Серхио Перес в екипа и това вече е факт. За трети пилот е взет холандецът Робин Фрийнс.

 

- Естебан е част от отбора вече дълго време, а и следяхме кариерата му наистина внимателно. През 2010 г. го взехме под крилото си, като през 2011 и 2012-та ни бе резервен състезател. Изградихме пътя му до Формула 1 стъпка по стъпка. Естебан притежава страхотен талант и сега е готов да направи скока. Дуото ни състезатели за 2013 г. е много силно – сподели шефката на екипа Мониша Калтенборн.

 

Кариерата на Гутиерес започва с картинг. След това продължава във Формула BMW САЩ, Формула BMW Европа (където става шампион), евросериите Формула 3. През 2010-та вече е в GP3 и печели титлата с 5 победи. Следват два сезона в GP2.

 

- След три години работа с отбора на Заубер съм много благодарен за отделеното ми внимание, което позволи да се развия до пилот във Формула 1. Слагаме началото на едно съвсем ново предизвикателство – да успея на върха на автомобилния спорт. Подкрепата от семейството, както и от спонсорите ни, бе ключов фактор за това да стигна дотук – коментира Естебан.

 

От Катерам пък обявиха привличането на Шарл Пик в тима си за следващия сезон. В официалното съобщение се казва, че договорът е за няколко години, без допълнително уточнение.

 

- Вълнуваме се от решението на Шарл да се присъедини към нас за втория си сезон в F1 и по-нататък в кариерата си – заяви началникът на отбора Сирил Абитебул. – Наблюдавахме прогреса му през 2012 г. Постепенно той започна да се справя наистина добре срещу далеч по опитния си съотборник (Тимо Глок в Маруся – б.р.).

 

Пик заяви, че е горд да стане част от Катерам и продължи:

 

- Ентусиазиран съм от възможността да продължа да израствам в един отбор, който има технически партньорства с множество френски компании, между които Рено и Тотал. Вълнувам се, че отивам в екип с такъв потенциал като Катерам.

 

При това положение остават няколко неизвестни сред пилотите за 2013 г. Очаква се Ромейн Грожан скоро да бъде потвърден в Лотус и Макс Чилтън в Маруся. За съотборник на Пол ди Реста във Форс Индия битката е сведена до двубой между Жул Бианки и Бруно Сена, като французинът може да донесе по-малко спонсорски пари в тима и това вероятно ще наклони везните в полза на бразилеца. Уилямс почти сигурно ще запазят Пастор Малдонадо и за негов съотборник ще вземат талантливия финландец Валтери Ботас. За вторите кокпити в Катерам и Маруся се спрягат Гиедо ван дер Гарде и Макс Чилтън.

 

Добре, че са спонсорите, че и фамилията не може да помогне на Бруно...

Все пак стискам палци на Бианки да се пребори с Бруно, но...с тия проблеми дето ги има Виджай, ще предпочете парите според мен.

Тоя па Шарл Пик не ми е грабнал оЧото на мен, ама щом на Катерам го е грабнал, значи трябва да има защо...или има пари.

Доста пъти казват..."талантливия Ботас", чак ми стана интересно да го гледам през 2013-та.

И опааа друг пилот, на който стискам палци - ван дер Гарде може да влезне във Ф1 => въпросите: Какво ще стане с Петрофф, Хейки. Глок и дрифтъра?

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Кегът е уреден - дишайте спокойно. excl.gif

 

За неделя мислете предимно за ядене. Както казах, на Стефчо му пазя уискито от откриването. laughing1.gif

 

Аз заминавам, ще се видим в неделя около 14.00.

Link to comment
Share on other sites

Кегът е уреден - дишайте спокойно. excl.gif

 

За неделя мислете предимно за ядене. Както казах, на Стефчо му пазя уискито от откриването. laughing1.gif

 

Аз заминавам, ще се видим в неделя около 14.00.

 

Не знам дали скоро си пил Савой, но за толкова малко пари е супер добър избор ;) :D. И е идеалния вариант за нас, които не можем да пием по 4 големи Гленвилета на излизане :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не искам да съм на мястото на Луис или на Бътън. Да имаш НАЙ-БЪРЗАТА кола в 80% от сезона и да отпаднеш от борбата за двете титли стартове преди края....тия пичове сигурно искат да застрелят половината отбор.

 

Ако сега накажат Малдонадо(няма да имам нищо против), но това ще е най-нагло показване на двоен аршин.

 

Ако съм на мястото на Маса...утре заедно с Фетел щяхме да играем сантасе след първи завой. Дано ме чуе. Така и така утре най-вероятно по това време ще съм пиян дано поне ме зарадва.

 

Съмняваме Алонсо да е с доста "по-мокри" настройки...ама надеждата умира последна

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не искам да съм на мястото на Луис или на Бътън. Да имаш НАЙ-БЪРЗАТА кола в 80% от сезона и да отпаднеш от борбата за двете титли стартове преди края....тия пичове сигурно искат да застрелят половината отбор.

 

Ако сега накажат Малдонадо(няма да имам нищо против), но това ще е най-нагло показване на двоен аршин.

 

Ако съм на мястото на Маса...утре заедно с Фетел щяхме да играем сантасе след първи завой. Дано ме чуе. Така и така утре най-вероятно по това време ще съм пиян.

 

Еми то все пак подписа договора, може да иска +1 година да остане, знаеш ли :)

Link to comment
Share on other sites

Това е нелепо. Преподобния наказан с 10 места, а само преди 1 седмица помилваха Уебър за същото. Педали. То и Хамилтън беше насъбрал 4, 5 жълти картона(всички знаем какво следва след втори жълт), но до там. Нямаше наказания с 10 места, а само потупване по рамото. Кого се опитват да заблудят тия педали? Децата в градините ли? Въпреки, че Алонсо минава едно място напред ме е яд...Искам тука да видя форОмните борци за справедливост какво ще кажат...Знам, че няма да е нищо съществено, но все пак. След като не са замесени Ферари, форОмните дейци не обелват и дума...ако изобщо са гледали де :blush:

 

Фелипе, въдвори нов световен ред :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Заради това състезание трябваше да ставам в неделя по никое време, обаче си струваше! Страхотна борба и отново невероятно постижение на Фетел при това със сериозно ударен болид! :beer:

 

ПП. Мисля си ако имаше възможност да се провери движението по сметките на Бруно Сена, най-вероятно щеше да се види някакъв сериозен транш откъм Ферари малко преди състезанието. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Фетел без тази кола е за никъде

Дообре, щом така казваш. Кой пилот според теб е станал шампион без да има конкурента кола? Трите им двойни титли са резултат на работата на целият отбор. Хората пишат история докато останалите още си вярват колко били велики. Пожелавам им още много години да продължава така.

Link to comment
Share on other sites

Заради това състезание трябваше да ставам в неделя по никое време, обаче си струваше! Страхотна борба и отново невероятно постижение на Фетел при това със сериозно ударен болид! :beer:

 

ПП. Мисля си ако имаше възможност да се провери движението по сметките на Бруно Сена, най-вероятно щеше да се види някакъв сериозен транш откъм Ферари малко преди състезанието. :laughing1:

 

http://www.youtube.com/watch?v=swCEGQ8tJAM&feature=relmfu

 

Преди да говорим глупости...е редно първо да проверим за какво иде реч ;).

 

Другия лаладжия дори няма го коментирам.

 

Честита титла на Нюи и на Фортуна(Мими и Трошан)

 

Алонсо: Горд съм с постигнатото от отбора 25.11.2012 | Й. Севов, снимка: | 9 коментара

Фернандо Алонсо и Ферари се опитаха да спечелят трета световна титла за испанеца с всички средства, но след финала на състезанието в Бразилия шампионът отново се казваше Себастиян Фетел. Алонсо завърши втори, но това се оказа недостатъчно, за да изпревари своя съперник в класирането. След шестото място на Фетел, германецът в крайна сметка запази преднина от три точки.

 

„Изключително съм горд от отбора и постигнатото през този сезон“, заяви Алонсо. „За съжаление изпуснахме титлите, но не ги загубихме тук, в Бразилия, а в някои състезания, в които късмета не бе на наша страна. Понякога в спорта обаче се случват подобни неща.

 

Когато правиш нещата с цялото си сърце и даваш всичко от себе си може само да си доволен. Затова и съм горд от подобен екип. Следващата година ще се опитаме да спечелим отново.“

 

Аз също.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Чефо стига, майна... Знаеш на кого съм фен и че Ферари винаги ще са най-най за мен, но този сезон тотално показаха, че нещата в отбора не са наред. ОК наваксаха към 1.5 сек. изоставане от началото на сезона, но след Германия добрите резултати се дължат само и единствено на Алонсо. Така като погледна само надежността е на най-високо ниво и ако не ме лъже паметта, май тази година нямаше отпадане на червен болид по технически причини. Не знам какви инженерчета работят в отбора, но през 2006-7-8-ма само за 2 състезания успяваха с ъпдейти изоставане от около 3 десети да го превърнат в актив от 4! А тази година за всяко състезание вадеха нови ъпдейти които тестват в петък и в неделя си карат със старите, защото новите влошават нещата. И това не е от липса на тестове, щото липсата на тестове е и за МКЛ и за лимонадите, но при тях нещата някак си вървят. Проблемът е в Стефано. Той е просто безгръбначно жабарче, което не може да наложи никаква дисциплина в отбора. Дори се чудя как Алонсо успя не 4-5 пъти ами може би 10-тина да се качи на подиум с болид който едва би се добрал до топ 6... И стига си се успокоявал с това че ако Грожан и Райконен не били ударили Алонсо щял да бъде шампион. Да, щеше, ама щеше да бъде и ако стартираше по-често от първа редица, а не 7-8-ми и 50 обиколки на състезание да се бори да да достигне подиума. Фетел как спечели 5 победи? Стартира си от ПОЛ и си крета с постоянно темпо на дистанция от 10 сек. и повече пред втория и така. Видя във САЩ за какво иде реч когато го поставиш малко под напрежение и не разполага с чисто най-бързият болид.

Ако искат от Ферари титла трябва да направят най-бързият или поне втори по бързина болид.

Link to comment
Share on other sites

Филма с най-бързия болид сме го гледали нали така. Ако можеха всеки сезон да го правят...ехеее...Е да ама не става и когато нямат най-бързия болид(както е този сезон), странични фактори решават титлата. Помниш до кога Кими беше в борбата за титлата.... Единственото хубаво нещо беше липсата на технически проблеми. Но пък аеротунела им създаде редица други. При Мкл ако не се получаваха щеше да е много жалко...цял Парагон си имат.

 

Аз не знам кой е по-виновен. Доменикали или маркиза....когато тръгна да разваля дрийм тийма с цел да го италианизира и какво стана...успя да си бръкне в дупето.

Съгласен съм обаче с казаното, че тим шеф не се става от днес за утре. Тва по повод критиките към Доменикали и Уитмарш. Между другото лисицата Бриаторе може да внесе колорит :D

 

А като каза тестове...именно след тестовете на писта Ферари успяха да наваксат най-много. Енцо не я построил оная писта за моя личен кеф...така е изграден тима. Сега трябва да се пренастроят за усърдна работа със "солида"

 

И другото, което е. Може да се ебаваме с Мерцедес ама никак не ми се вярва там да са се събрали най-големите баламурници. Те пък постоянно изучаваха гумите, всяко второ интервю им е за работата на гумите. Това не ти ли се струва прекалено.

 

Интересно ми е кой им е скрития коз, за да превлекат Хамилтън.

 

едит 14754783: :D :D. Всеобщото мнение е, че едва ли не щом Ф2012 е трета по скорост значи няма право да е в борбата за победи и титли. Аз никак не съм съгласен. Мкл като имаха най-бързата кола какво взеха от този сезон? Същото каквото и Ферари ама в по-голям размер. Демек - тотевия тотем :D

 

http://www.formula1.com/results/driver/2012/12.html - 100% успеваемост. Ако не бяха ударите, Алонсо щеше да е другия със 100%

 

Та така, отборна титла с 1 пилот не се печели. Или наистина трябва да изкарат свирепа кола, или Фелипе трябва да се засмисли за какво иде реч, а не да кара както трябва в последните 3 състезания само

 

 

Фернандо Алонсо не се забави много да поздрави Себастиан Фетел за спечелената от германеца трета поредна световна титла във Формула 1. Пилотът на Ферари загуби короната за току-що приключилия сезон с 3 точки разлика и драмата му пролича още след слизането от колата, когато стоя безмълвен на едно място известно време преди съотборникът му Фелипе Маса да го прегърне. Испанецът се усмихна малко на подиума, но разочарованието не го спря да изрази уважението към съперника.

 

Алонсо прегърна Фетел още докато вече трикратният шампион говореше с представители на телевизиите след надпреварата. След това заяви, че не би сторил нищо различно, ако сезонът започнеше отначало.

 

 

- Ако трябва да повторим тези 20 надпревари, не бих променил нищо, свършено от екипа или моя милост: (не допуснахме) никакви грешки, никакви механични проблеми, никакви пропуски при спиранията в бокса, никакви обърквания в стратегиите. Не завършихме сезона с най-много точки, но спечелихме доста други неща – като например уважението на хората, на фенове и колеги – заяви испанецът.

 

Той допълни, че с автомобил, който е бил по-бавен от останалите, е демонстрирал, че може да спечели шампионата.

 

За разлика от него пък техническият директор на Скудерията Пат Фрай заяви, че има доста неща от 2012 г., които би променил.

 

- Наистина бихмe постъпил различно в много ситуации. Направихме най-доброто, на което бяхме способни, но за догодина трябва да създадем по-бърз болид. Хората във фабриката вече се фокусират върху следващия сезон, всъщност това важи за ситуацията от няколко месеца насам. Трябва да се поучим от грешките си, допуснати в началото на настоящата година – каза още Фрай.

 

Ще чакаме па ще видим г-н Фрай.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Абе то и ХРТ нека са в борбата за титлата, стига да могат. Кими с 4-тият по сила болид беше в борбата и то без победа до Абу Даби...

 

Ти видя ли сатистиката за Алонсо и Фетел?

 

Средна стартова позиция на Алонсо - 6,1

Средна финална позиция на Алонсо - 3,27

 

Средна стартова позиция на Фетел - 3,9

Средна финална позиция на Фетел -3,44

 

Тук си личи вече кой как се е борил за титлата.

(под внимание съм взел позициите които са си спечелили пилотите в квалификацията, а не наказанията)

 

Това е драмата на някои хора. Че един стартирайки средно от 6-7 стартова позиция е в състояние с по-слаб болид да се бори с друг, който стартира предимно от пол или в 80% от случаите няколко места пред него.

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Еми точно де. До Абу Даби и то без да е спечлил. Така се наредиха нещата, че да е възможно Кими да е в борбата за титлата и именно тука се дразня щото Алонсо положи къртовски труд да го кара на лимита това Ф2012 и няква френска чикия и един финландец ще решат да играят на боулинг с болиди. Айде съгласен съм, че Кими не е 100% само той виновен за инцедента, но за постъпката на Грожан и майка Тереза + девата от Гвадалупе нямат оправдание :D

И тука като до точките на Алонсо сложим тези на Маса, то втория примерно няма право и гък да каже

 

Иначе статистиката за позициите не съм гледал. Аз горе-долу още изтрезнявам :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...