Jump to content
BulForum.com

niko002

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About niko002

  • Rank
    Новобранец

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Furiozo, точно на място се изказа, дано да няма читатели с грешно впечатление! И не,не ми отговаряй, използвай времето си да помогнеш на някой,чиито проблеми могат да бъдат удоволетворени! Относно човешкото отношение...ти го показа! Който нещо не му харесва, да си ходи! Само че в случая май вие си отидохте! :grin:
  2. Колега, ако си прочетеш внимателно договора, ще разбереш, че там не е написано с колко ще ти вдигнат цената,нито че ще имаш няколко месеца проблеми със звука,защото телевизора ти е LG, нито че ще местят канали безпричинно, нито че ще изчезват канали... И не ми се влиза в спор относно каналите,да,знам че не е написано кои канали ще гледам.Въпрос на техен избор и възможност какво ще излъчват, но и на мой избор дали ще съм им клиент.Ако искаш сравни какви канали са вървели преди година и какво върви сега.Форума е пълен с чуденки защо изчезват разни канали.Има и доста адмирации за новите.Обаче на мен не ми вършат работа. Щом за теб условията им са приемливи, ок.За мен обаче не са,затова вече не съм им абонат.Всеки потребител има право на собствена преценка,моята е,че вида и качеството на услугата и обслужването за момента не си заслужават тази цена.Ако искаш виж и предишните ми питанки,поставени тук, и виж на колко от тях съм получил отговор.Не ми се разказва какво се случи при посещението на техниците веднъж... Договора съм го чел, затова си го изпълних, въпреки уверението на тяхна служителка,че мога да прекратя договора при изтичането му,си платих 1 месец допълнително,заради предизвестието.Тук няма спор по договора,ако забелязваш... Приятен ден!
  3. Ще се изненадате колко е разликата, ако не си преподпишете договора-15 или 16 лева ми казаха в офиса им, на Нитро бях. Бях, защото вече не съм абонат на N3, подобно изнудване ми дойде в повече.За това,че им бях лоялен клиент 1 година, решиха,че могат да ми вдигнат цената с 50 %, с обяснението,че "такова е положението,като не искаш да подписваш срочен договор, ще плащаш повече" Отстъпките били само за срочен договор,за да си покрият инвестицията за включване-кабели и тн.И не можаха да ми кажат какво точно ще инвестират отново в мен като абонат,кабелите ли ще сменят??? При включването си платих за експресно, платих си и модула...Доведох им и 1 нов клиент... Е, сега всички са доволни, аз няма да им ползвам услугите, те няма да се тревожат за инвестициите си.И без това ми беше омръзнало пренареждането на каналите, и глупавото обяснение да си спра автоматичното обновяване на каналите.Никой от N3 ли не се сеща, че телевизора си е мой, и мога да го ползвам не само за да гледам техните канали? Заради вашите постоянни смени на канали, аз да губя часове всеки месец,че и по няколко пъти в месеца се е случвало, да пренареждам? Да не говорим, че търпеливо си изчаках да се реши проблема със звука на LG... А и като чета как на някой,дето се оплакал от качеството,му изпратили писмо,че му прекратяват договора... Общо взето се повтаря историята на други оператори, докато бяхте малки,всеки клиент ви беше важен, порастнахте и стана... Пожелавам ви успех, при вас има и добри професионалисти, но нещо в определянето на политиката ви куца...
  4. честота 327300 6875 kS/s 256 QAM на автоматични ъпдейти е,софтуерна версия 04.40.23 предавател N3 сила сигнал 78% качество сигнал 100 % ONID 0x1 TSID 0x35 BER [E-6] 0 предаване DVBC
  5. В момента проблема подължава ли ? - Да! На кои канали го забелязвате ? - BTV HD Какъв модел е телевизора ? - LG LM670S Някога тези канали работели ли са нормално на същия телевизор ? Не, от както съм ваш абонат!С предишния си доставчик нямах такъв проблем, но там ползвах операторски сателитен HD приемник. BTV HD не можеше да се търпи, затова го преместих и си гледах обикновения. Сега го пуснах и виждам, че пак не е както трябва. Станах ваш абонат заради невъзможността да ползвам модул с предишния си доставчик, но така или иначе BTV HD не е вървял никога нормално.Виках техниците ви, мериха сигнала-всичко е ок.Даже ме убеждаваха,че супер си работи. Ама сигурно аз съм глух нещо и чувам на пресекулки. Незнам дали viiipeer_ е прав или не, но след като имате оплаквания от толкова абонати с LG, май проблема е при вас, и няма да е лошо да предприемете нещо.
  6. Здравейте, искам да питам няколко неща.Абонат съм на N3 от няколко месеца,на пакет "Нитро".Още при свързването си поръчах модул за телевизора/LG42LM670S/..Наскоро ми остана време да погледам повече телевизия, и установих няколко неприятни изненади. 1.EPG-то/GUIDE/ работи, но за да видя какво ще има трябва да пусна да го гледам този канал, и тогава да се появи информация за него в таблицата.Появяват се на групи- пускам БТВ - появява се на БТВ,Nova и на още няколко канала, след това трябва да ида на HBO и тогава се появява и на синемаксите, след това отивам на Дискавъри- появява се и на другите научни канали и така...И така до изключване на телевизора.При следващо включване- пак трябва да повторя процедурата. 2.На HD каналите/На БТВ-тата и научните/ ми насича,най често звука, от време на време и картината,на обикновените цифрови канали няма проблем. 3.На някои канали ми дава "невалиден канал" и при превключване на съседен канал и обратно си тръгва./най често на порно каналите/ 4.Понеже си написах в компютъра всички канали, и след това си ги пренаредих, със сигурност днес някои канали са разместени,и 3 часовото подреждане се обезмисли,тъкмо запомних някои канали на кой номер са- сега вече не са там. 5.Забелязах,че примерно на HBO има EPG, а на HBO HD -няма.И на Синемаксите е така. 6.Само на някои канали, като увелича звука, или направя каквото и да е, свързано с появяване на екранно меню, изчезват субтитрите, и се появяват пак 4-5 секунди след като се скрие екранното меню. 7.Настроил съм формата на картината да е "оригинален", но постоянно се налага да коригирам - когато предаването е 16/9 трябва да го превключа,на следващото - връщам на 4/3.Не трябва ли автоматично телевизора да го прави ? Та въпроса ми е - може ли тези проблеми да са от модула? И дали ако сложа HD приемник ще се решат повечето ? Не че искам, купих си модула за да ползвам функциите на телевизора с едно дистанционно, не искам да разнасям пак една камара управления, а и няма да мога да използвам телефона за това,а е доста удобно. Ползвам телевизора главно за филми,вързан е с рутера, с телефона, с лаптопа... С интернета не съм забелязал проблеми за тези няколко месеца, освен в началото, но след компетентната намеса на служител от офиса и подмяна на рутера- всичко е ок.Иначе съм доволен от излъчваните канали,преди бях на Булсат,но ми омръзнаха проблемите с интернета им.Липсва ми само Хоби ТВ. Та,ако някой има идея как да се оправят нещата, ще съм благодарен.Дано да е някоя настройка,дето съм я пропуснал.
×
×
  • Create New...