Jump to content
BulForum.com

smsdeliverer

Members
  • Content Count

    1171
  • Joined

  • Last visited

About smsdeliverer

  • Rank
    Дървен Философ
  • Birthday 06/03/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mlandbg.com
  • ICQ
    224837859

Profile Information

  • Location
    Пловдив
  • Interests
    GSM 0899162415 Крум

Recent Profile Visitors

999 profile views
  1. LiveView продава ли се все още?

  2. Zdrasti,ako ostane niakoi kabel i za men pi6i,ili zvanni na 0898530765 4e mi e sprian telefona

  3. здражей ,искам да те питам това х360 usb за какжо служи ,не съм наясно с английския пък и линка където си дал не работи .хаква ли я или за нещо друго служи .моята конзола е хакната но си ъпдейтнах конзолата и хака вече го няма ,пък ми омръзна вече до софия да я пращам ако с това нещо става да дойда да го пробваме

  4. Дай ги на мен парите, аз съм платил, а няма да гледам
  5. Ами, аз съм дотук с този опаратор. В събота идват от N3 . В момента си пиша от телефона, а изпиратствах кабел на Близу... само до събота , че без телевизия не се живее.. Няма телевизия, няма нет.... Съжалявам, защото една свястна фирма имаше и умишлено я убиват.... Поздрави!
  6. Нека свалянето да е процентно ориентирано. Не може аз да съм пуснал нещо на 8Лв и да сваля с пет, а потребителят Пенчо да продава Лада 1300С и той също да ми свали 5 лева. Все пак ако стоката е 10-тина лева не е нормално да я бутнеш с 5 нали ? А ако продавам нещо за 3лв и бутна цената с 5 лв, то излиза че трябва да дам 2лв на някого да я вземе. Примерно 5-10% от цената да е. Лек ден.
  7. На мен пък ми прави впечатление, че има хора които пускат по 5-6 теми една след друга в рамките на 10-15 мин. Ясно е, че се продават най-различни неща, но спокойно може да се пусне една тема, като се изброяват в нея или в заглавието повечето от нещата. Както правят повечето хора. Пример : " Продавам компоненти" а не " Продавам кутия" , след нея " Продавам захранване " Продавам винтчетата от кутията " Продавам хард" и т.н. Просто се флуди форума по тоя начин. Или да се направи ограничение, да имаш по една активна тема на страница, пусната в същия ден... или поне да не можеш да пускаш повече от 2 на ден....нещо такова. Иначе става лудница. 10 теми мода да ги изпраскам на момента и ще е по правилата, а аз ще си продавам реални неща. Клечки за уши, памуци , носни къпрички, дискове, шоколади... Лек ден!
  8. Ааа. Имам още какво да добавя за Ресет. Сменената карта се оказа 128МБ, а не 256 МБ. Какво повече да добавя. Чиста проба професионализъм. В Ресет явно трябва да пазарувата всичко с отделни гаранционни карти и да се надявате, че ще ви сменят компонента със същия такъв ( или ремонтират) след 2 седмици чакане. Ако ли не, поне парите да ви върнат....или.....
  9. Не гласувах, но искам да се оплача от Ресет. Преди две седмици, дефектира една карта , взета оттам. Асус 5700 256/128. Картата е ъпгрейд на наш клиент. Продаваме я на друг човек, като втора употреба с оставаща гаранция. Картата дефектира и се наложи да я занеса в Ресет. Имах ксерокопие от оригиналната гаранционна карта, на която имаше и други компоненти... Приеха я така за ремонт и съставиха протокол...Оставих телефон за връзка... След две седмици чакане, не издържахме с колегата и звъннахме в Ресет. "Карта е сменена" - казаха оттам. Елате с протокола да ви я сменим... Отивам аз днес в Ресет и представям протокола.... Един надъхан фен ми казва, че трябва и оригинала на гаранционната карта да си донеса... Обяснявам му, че сме колеги и имам само копие на гаранцията, при което ми казва, че ще ми откажат гаранция.... Звъня до офиса, да потвърдят, че съм колега и да не ме връщат през половината град за едното нищо... Служителят, видимо доволен, затваря телефона и казва, че това че сме колеги не го интересува и държи да види гаранционната карта.... Бих път до обратно...( немалко ) Звъняхме на Ресет в София, където ни обясниха, че на гаранцията имало и едни колони, които били много СКЪПИ и можело, видите ли, всеки след това с тази гаранция да си занесе колоните.... С доста ровене из гаранции и телефони, колегата откри притежателя на гаранционната карта и той обеща да я донесе. Вечерта с колегата ( след работа ) отидохме пак до Ресет, да им занесем гаранционната карта. Отново се държаха, все едно света е техен и бяха на път да пишат протокол за отказване на гаранция... Колегата обаче извади гаранционата карта и клекнаха... Сумати разправии, губене на време и много нерви, заради дреболии ... и то между колеги... Както и да е ...погледнате си всички гаранциите към Ресет ...в тях пише....., че при загуба на гаранционна карта, гаранцията отпада.... А серийни номера, дати на продажба, човешко отношение няма... При нас са идвали доста хора със загубени гаранции, но и един сериен номер върши работа. Според мен не е това начина, да печелиш клиенти или да се отнасяш с тях. Само едно мога да кажа....Купите ли нещо от Ресет, пазете си гаранцията като очите, защото иначе изгаряте....
  10. Ами добре де. Нека поне модераторите да направят една тема в която да има оценки, както в дата.бг . Там всеки да си казва юзър "Х" ме прецака или юзър "Y" е коректен и така самите потребители ще знаят с кого си имат работа. Сега кой как изпреварили. Ами на мен лично ми се е случвало доста пъти да се разбера с продавача и да отида до тях, а той...Ами майка не ми дава да го продам или ами ей сега дойде един друг пич.... Има и други безумни случки, но не ми се пише повече. Да не забравяме, че има адски коректни хора във форума с които е удоволствие да контактуваш.
  11. и на мен мноо митрябва Работата с касперски отече май......
×
×
  • Create New...