Jump to content
BulForum.com

quovadis

Members
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

About quovadis

  • Rank
    Напреднал Член
  • Birthday 08/14/1990

Contact Methods

  • ICQ
    339136646
  • Yahoo
    simeon_filipov
  • Skype
    simeon.flavianov

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Шумен / Пловдив
  1. Това са глупости. От 2 месеца насам, при подписване на договор, в който фигурира ТВ услуга, на клиента се предоставя списък с канали, който се разписва двустранно. В договора е посочено, че при промяна - клиента има право на 30-дневно предизвестие за отказ от услугата без да дължи неустойки. ;-)
  2. TP-Link 841ND DD-WRT Всичко е страхотно към момента Благодаря
  3. На мен ли така ми се струва или в последните 2 дни качеството на телевизията не е същото? Всичко сякаш е едно такова зърнесто...дори и HD каналите? Някой друг забелязал ли е подобна аномалия или е само при мен? P.S. И доста от радиостанциите ги няма - Voice, Веселина, FM+...
  4. Имам едно питане - ако сменям адреса си и съответно искам да пренеса услугата си на друго място, но има само Office поддръжка - възможно ли е предоставянето на услугата ми на частен клиент там. Сега съм в Каменица, но ако искам да се преместя в Кършияка или Тракия - проблем ли ще бъде? Ако някой може да отговори ще съм много благодарен!
  5. Проблема може да е от epay.bg. Аз имах проблем с плащане на вноска към БНП париба, изтрих регистрираната сметка, добавих нова същата и задължението се появи веднага. Пробвайте, може да проработи.
  6. Обещавам повече да не сийдвам толкова много, че да може на всички останали да им е една идея поне по-хубав интернета ?!?!
  7. изцяло през wifi Как да не е доволен човек
  8. Благодаря много за информацията!
  9. Днес ми хрумна една идея и искам да попитам собствениците на Motorola VIP 1003. Възможно ли е да се включи USB флашка към у-вото и например да гледам филм който аз искам през STB-то? Включвам флашката, премигва няколко пъти, но нямам никаква идея дали изобщо може да се ползва за тази цел. В никое меню не можах да я открия? Благодаря предварително на отзовалите се
  10. И за 24 часа съм направил 42 GB ъплоуд...вярно, някои страници се отварят с леко замисляне, но не е болка за умиране, както го изкарват някои потребители...
  11. Оплаквания от интернета нямам, цифровата е супер и такива промоции от време на време могат само да ме радват, а могат и да са сигурни, че ще ги препоръчвам на приятели и познати :-)))
  12. simo@simo-laptop:~$ ping gmail.com PING gmail.com (74.125.43.18) 56(84) bytes of data. 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=1 ttl=53 time=59.0 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=2 ttl=53 time=59.5 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=3 ttl=53 time=59.3 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=4 ttl=53 time=59.1 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=5 ttl=53 time=59.6 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=6 ttl=53 time=59.4 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=7 ttl=53 time=58.6 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=8 ttl=53 time=59.1 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=9 ttl=53 time=59.4 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=10 ttl=53 time=58.7 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=11 ttl=53 time=59.3 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=12 ttl=53 time=59.4 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=13 ttl=53 time=59.2 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=14 ttl=53 time=59.3 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=15 ttl=53 time=59.1 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=16 ttl=53 time=59.6 ms 64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=17 ttl=53 time=59.1 ms Така като гледам само мрънкане и упоритост да не им звъниш на съпорта. Очаквам скоро laner да ти предложи да ти плати вноските до края на годината, да дойдат да отстранят проблема и техниците да те почерпят . Сутринта: Преди 20 секунди: Edit: Dell Inspiron 1501 на 3 години и половина .
  13. Всичко по кабелите е ОК. Излиза съобщението -Неуспешно влизане. Възникна грешка. Моля, обадете се на центъра за обслужване на клиенти. Там - никой...СтраМно е... Edit: На 15-тия рестарт се оправи...
  14. Още няколко рестарта, положението е същото. При опит да се свържа със съпорта ми дава веднъж свободно и след това веднага заето....
×
×
  • Create New...