Jump to content
BulForum.com

belos

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About belos

  • Rank
    Новобранец
  • Birthday 10/23/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. По въпроса с набъбналите телефонни сметки пак ще дам пример с Cooolbox. Те имат безплатен телефон за своите абонати и за тези на БТК имат. Когато им се обадих от телефонния пост, който те ми предоставиха устройството им, което ми пуска сигнала за телефона се беше скапало и постоянно ми прекъсваше сигнала. Едвам се свързах с тях. Когато най-после успях да се свържа с дежурния по време на разговора ни отново прекъсваше връзката и той ми поиска телефонен номер, на който той да ми се обади, за да уточним какъв точно е проблема. Направихме 3-4 разговора, които вяха с доста голяма продължителност. След направените тестове ми каза, че ще пратят техник на място да ми смени устройствата и това стана на следващия ден. Така че твърдението с повишените сметки за телефон от дългите и "безрезултатни" разговори с техническия съпорт при Cooolbox отсъства напълно. Като заключение ще кажа, че съм изключително доволен от предоставяните ми от тях услуги и от отличната поддръжка.
  2. @alchemy при мен се появи подобен проблем. Обадих се на техническата поддръжка в около 23:00 ч. С дежурния установихме, че проблема е в устройството което са ми предоставили и ми казаха, че на следващия ден ще дойде екип на място. На следващия ден дойдоха техниците към 16:00 ч. Това, че не са дошли в 9:00 ч не означава, че няма да дойдат. ПП: Правилно са ти казали във форума на Cooolbox, че там не е мястото за пускане на заявки за отстраняване на проблеми. Форумите са, за да могат потребителите да си обсъждат разни теми, а не за поддръжка. Кога ще се научите бе хора. Много странен манталитет имат някои хора - получат някакъв проблем с предоставяна им услуга и първата им работа е да започнат да пишат по форумите, а не да се обадят на съответния технически съпорт.
  3. belos

    StarCraft 2

    Вие всички кракната версия на StarCraft 2 играете? Има ли някой който си е купил играта? Какво повече има в Колекционерското издание на играта и колко пари струва то? ПП: Моля да ми извините, ако отговора на въпросите ми го има в предишните страници на темата, но да си призная не ми се четат 100 страници коментари.
  4. Колко дни след като си пусна заявката дойдоха да те вържат и в кой район си?
  5. Благодаря @TRIBALERO. Какъв е този `happy hour` на rapidshare и между кои часове в денонощието е?
  6. Отиди и си поискай от офисите на Богомил или на Байкал. Само ще трябва да намериш абонат на Cooolbox да си напише Cooolbox телефона и имената в поканата и си готов. Успех!!! ПП: Някой абонат на Cooolbox може ли да ми каже с каква скорост сваля файлове от интернет ама не през торент, а от някой сайт за споделяне на файлове - примерно за България data.bg, за чуждестранни не се сещам в момента, но да не са от типа на rapidshare, защото при този тип share сървъри free акаунтите са с лимитирана скорост от около 50 kB/s. Другото ми питане и с каква скорост се зареждат клиповете от сайтовете за видео клипове като Youtube vBox7 и т.н. Също и как се държи при гледане на онлайн телевизия - примерно някой футболен мач или тенис мач.
×
×
  • Create New...