Jump to content
BulForum.com

vikktorpenchev

WRZRU Moderators
  • Content Count

    1163
  • Joined

  • Last visited

About vikktorpenchev

  • Rank
    Metal Militia
  • Birthday 01/29/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://victorpenchev.com
  • ICQ
    213921637
  • Skype
    victor.penchev@outlook.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1135 profile views
  1. Да знаете, ако ви глобят, искайте задължително акт. Мен миналата година ме глобиха за винетка по грешка на някоя служителка, но т.к. си платих веднага, връщането на парите ми отне 10 месеца. Ако беше акт, щеше да отпадне веднага и нямаше да се налага да връщам пари.
  2. Точно това ме притеснява - тези, които искам да гледам, вече (в началото на месеца) отмениха концертите си за март. Но ако само те не искат да дойдат, а останалите нямат проблем, най-вероятно ще я заменят с някаква смотана група. Защото са алчни.
  3. Знаеш ли конкретно коя е да не търся или само си чувал, че така става?
  4. Я питах в Hills of Rock. Казаха, че вече се пуснали изявление, че няма да го отменят. За сега. Той е юли месец. Честно казано аз предпочитам да го отменят. Въпреки, че там ще присъства банда, която искам да гледам от малък.
  5. И аз имам един външен на МАКА не мога да пиша, пишеше в нета, че маковската система не се кефи на ntfs
  6. И освен това иска към Великден да махне всякакви мерки, които е взел. Ако изобщо е взел някакви мерки. Но той е бизнесмен преди всичко и си гледа парите. ББ и компания много хора го хейтят, ама аз за първи път съм съгласен с нещата, които прави и които казва. Мисля, че мерките са много адекватни. Това, което ми прави впечатление е, че хората масово не четат. Във Фейсбук всичко живо споделя всякакви глупости, никой не чете. Вчера видях статия със снимка от ноември 2018.
  7. Зависи за колко време искаш да го продадеш. Всичко е на късмет. Случвало ми се е да продавам неща на много по-ниска от желаната, но ми се е случвало и да продам на по-висока от нормалната. Има хора, които не се пазарят, харесва им цената - обаждат се и вземат. Аз, примерно, не мога да се пазаря и ако цената не ме устройва - пропускам. От опита ми съм видял, че хората НЕ ЧЕТАТ описанието на обявите. Дори да напишеш, че има гаранция, пак ще те питат "има ли гаранция?" Относно гаранцията - доста хора държат на това. Пробвай на 700 лв, според мен. Все пак е нов. п.с. Също е важно да видиш как вървят цените в сайтовете за 2-ра употреба. Най-добре се ориентирай там. Но във форума има много по-добри продавачи от мен, така че нека и те да кажат.
  8. Извинявам се за глупостите, които написах. В последствие разбрах, че този вирус го има с години и си преминава като грипната вълна, но по-рядко. Смъртността в Италия била толкова голяма, заради застаряващото население там. В Европа, така четох, италианците имали най-голям процент хора над 60 год. възраст (или 80) - цели 23%. Аз на ЕКОНТ вече не им разбирам политиката с известяването - веднъж получавам смс, друг път - имейл; понякога и двете. СПИДИ посочват някакъв диапазон за доставка, но последните няколко пъти идват по-рано. Но станаха малко по-добре от ЕКОНТ. Е, то си беше време.
  9. Мисля си за ситуацията с тоя вирус и прочетох статия, че смъртността в Италия е толкова висока, защото Италия имат най-старото население в Европа - над 20% са хора над 80. Това пък потвърждава другата ми мисъл - че вирусът е изкуствено създаден и разпространен (малко конспирация тука). И колкото и да е гадно, в глобален мащаб може би ще има положителен ефект.... разбира се, когато изчезне изцяло. Чудя се дали ще хване циганите. Трябва ни такъв.
  10. Семейство Адамс 2019 Много лошо нарисувани. По-добре да си бях останал със спомените от детството.
  11. Що да са глупости. Аз съм съгласен с @w00x - всяка марка си има специфики. Няма как 2ма човека, които работят в България Сервиз, да са наясно с всичко относно уредите, които обслужват. Те не са малко.
  12. Gorenje и Beko се обслужват от България Сервиз. Когато имах производствен дефект на котлон Gorenje, един човек ми каза да не се занимавам с България Сервиз. Имам проблем със съдомиялната Беко, но се оказа, че пак същите се занимават. И никаква не я свършиха. Жалко, че и от Беко нищо не ми отговориха.
  13. Beko имам съдомиялна - изгоря ми индикатора за работа, който в последствие се оказа, че е техен патент. От сервиза са пълен таш*к. За съжаление същите са и за Горенйе. Сложиха ми няква ламба, колкото да свети, ама не е оригинална. Писах на Беко - никакъв отговор. Beko имам пералня. Добре се държи. Също има 28 мин програма, която ползваме всекидневно. Сушилнята ни е Бош, няма за нагласяне на температурите и доста се чудих как да сушим бебешки дрехи..... Но това е малко като при Джиесемите - изтървеш ли го веднъж и повече не ти пука В заключение: не съм доволен от сервиза на Беко, в частност това са България Сервиз и това не е единичен случай, казвал ми е представител на Горенйе да не се занимавам с тях, а да пиша директно на Горенйе. Но можеш пък да хванеш някоя промоция +5 години гаранция. Което пък си е далавера. Да го имаш.
  14. Някой има ли машинка за фрапе? Колебая се между ръчна/стояща и разпенител. Мисля, че разпенитела е тъпо, защото пяната остава в машинката и трудно може да се прехвърли в чаша за консумация.
×
×
  • Create New...