Jump to content
BulForum.com

host

Members
  • Posts

    9812
  • Joined

  • Last visited

About host

  • Birthday 09/21/1988

Contact Methods

  • ICQ
    230111088

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

5798 profile views

host's Achievements

Шеф на Водопад

Шеф на Водопад (8/9)

  1. Ами да странно, човек би очаквал някой император Навигаций ама Лазарите са се появили вместо тва ____________________ последно по темата за кутията , не съм търсил просто ми излезе, то вече нещата са отишли, но човека споменава тука някакви добавки нз си кво ... ако има 1% шанс да помогне просто го давам >
  2. факт по случайност се сетих че има 1% шанс някой тук да знае за сервиз за тия тъпи подгреви на стъклото и реших да вляза пак да питам преди да ме заколят за новичко
  3. аз директно бих отишъл до сервиз с машина за смяна на маслото на кутията и да го източат да видя с очите си състоянието и да вкарат в системата 7л ново - при машинна смяна трябва да могат да прекарат през хидрото също да изкара доколкото знам в Плд за БМВ много ползват https://atsalovauto.com/index.php/bg/ и доколкото знам за марката има всички диагностики, машини за смените на масло и тн. можеш да го преслушаш (лично не съм го ползвал) да видиш какво ще каже за Ауди дали се занимава ____________________ диагнозата за "приплъзване" на "съединител"/фрикцион придружена ли е с повишаване на температурата по диагностика когато кутията приплъзва? защото би трябвало
  4. Някой в Плд скоро да е ползвал услуга за възтановяване на реотаните на задно стъкло (не е комби че да отворя вратата и да ги мажа аз на тоя студ)? Иначе ми е ясно, ново стъкло 300-400лв и спи града. __________________________________ Автомат умрял от обслужване няма, тъжно ама е факт - старото масло може прикрива някоя гредичка с времето, но тя си е там и чака. Ама може да ти налеят грешно/малко/да не спазят процедурата и т.н. ZF 8HP на реални 138хил, ново масло и спи града, мазен, мазен, не усещаш как сменя, маслото от autodoc, ZF комплект по парт номер BMW с ново филтърче/капак. За Audi/VW никога не съм се интересувал, но колкото и да ти е доверен сервиза, да се познавате, да сте приятели ... финикийските знаци и липсата на интегритет (нормална човещина) са крале. Сервиз и собственика му които познавам и ползвам от 10г, след изрично посещение и питане на собственика дали въобще се занимават още с такива автомобили които не се четат с обикновено OBD2 (90тарски) и потвърджение да я оставям, че ще я ДИАГНОСТИЦИРАТ (за почти неусетно придърпване) ми счупиха - да, счупиха - датчик колянов вал и датчик разпределителен вал ... решението само новички от бНв (афтър маркет пробвано не работят изцяло или не както трябва) 2х 350лв . Бонус, изтърван на земята дебитомер (отчита и работи, но не връща сигнал към колата) ... на късмет 2ра ръка джакпот, че иначе и там 700+. И разбира се 3 седмици изгубени от живота на човек (чакане сервиза "да я почне", чакане на части, последващи посещения да смяна на части с други и т.н.). Какво разбирам после... нашето момче си бачкал с трудаджиите и само смени на двигатели, основни ремонти и тн $$$$$$$$$ ... ок ... но защо подяволите не кажеш "мани я таз барака не ги правим такива кошове" ?! Няма смисъл от имена, изтъркал съм го от мапса, че да не ходят други. Та доверие за съжаление НИКОМУ, дори и да са супер точни и коректни, грешки стават, а дали ще си признаят? Това просто ако кутията не е била гредичка преди това ______________________________________ Видях че за ZF става въпрос, нз коя генерация ама ако е за 8 скоростния, там НЕ е ATF маслото, при BMW е 7л маслото в комплекта ... също така процедурата не е просот сваляме капака, развиваме пробките и колкото събере ... та нз ZH 8HP за да са му умрели съединителите трябва да е над 350хил км минимум - аз поне не съм виждал чувал за на по-малко припаднал, и това без никога да е сменяно маслото, което трябва на 80-120 да се сменя Близък приятел има A6 2.8 2013-4 , пак с тази кутия, на реални 145хил км я взе, не беше сменяно, смени си го човека и си кара, няма дерт
  5. Нз дали съпорта преглежда темата, но ... пакета от "тест" програми е изключително богат и полезен за феновете на френски/италиански/немски и тн спортове с топка, но от доста време феновете на испанските спортове с топка страдат сериозно, дали е възможно да се помисли по този въпрос и "замяна" на някой от "тестовите" канали - много често има едно и също съдържание на тях - с някой "по-испански" или добавяне на опция за платен пакет благодаря предварително
  6. По-добре би било целия охладител или вентилатор да се смени. Освен ако не е отдавна спряна от производство серия. Или да се види какво точно му има на вентилатора. Обикновено ги има като резервна част самите вентилатори. Ако имаш точния модел мога да ти го проверя.
  7. host

    BulForum

    Ахм, за това е добре дори да ти искат съвет да знаеш кога е по-добре да си премълчиш и подминеш, вместо да се занимаваш. Тва го казвам нямащо нищо общо с IP TV-то и "скандалната тема"
  8. ахм, всеки който предлага готови решения е добре дошъл ама за съжаление имат патент хората... пари се правят все пак
  9. Без проблем може да се извърши ремонта, но кой гарантира, че няма друг елемент от дефектна серия/твърде слаб по веригата в тази ревизия на дъното? Все ми е тая кой какво ремонтира, въпроса е хората накрая могат ли или не могат да си ползват спокойно техниката, а това дали им е изгодна цената на ремонта... всеки сам преценя, за едни може да е скъпо, за други може да е евтино.
  10. Чефо е прав, даже Мишлен нямат отговор на последното поколение P-zero, брутални са. Мишлен и всеки друг производителите, цялата им гама гуми - дори "спортните" - са пълна трагедия от 4-5г насам. Всички производители се усетиха и изместиха наистина добрите си за сериозно каране гуми в нов още по-висок клас, без да правят корекция в цените и имената на предишните си продукти. Обикновените гуми поне трябва да са комфортни, а Пирели не са... факт, за това и почти всеки е недоволен, другите може да не държат много в определени ситуации ама поне са тихи и е приятно да се возиш. Но откакто са купени от китайците Пирели напредват, и чрез другите марки на същите собственици... та нещата при автомобилните гуми са доста динамични в момента. f1 не гледам, но сезона на Formula E завърши вчера, равни точки на първите 2ма,удар в 1ви завой, взеха 2рите коли, и сезона се реши от бонификацията за най-бърза обиколка на последния старт.
  11. иначе съм напълно съгласен с това, че ако не е сигурен човек в МПС-то ... по-добре да не се залага на него за транспорт, дядо ми днес една кола която от поне 10г съм му казал да изхвърли и го увещавам ....днес пак в сервиз като е тръгнал на извънградски път
  12. ей вярно не го помня това... ама тогава аз се бях присетил за тониране и след тва съм забравил, а сега жената е поръчал, че много и напичало извънградско през стъклото... та тоя път няма бягане... Щом е издадена заповед :d
  13. няма да се плашункаш само... чичо Виден точно на място се включи, не бях я забелязал табелката
×
×
  • Create New...