Jump to content
BulForum.com

w00x

Moderators
  • Posts

    30909
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About w00x

  • Birthday February 1

Contact Methods

  • MSN
    go.io@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

6378 profile views

w00x's Achievements

Jedi Master

Jedi Master (9/9)

  1. Дистанционното го ползвам единствено, за да спра Energy Saver-а на телевизора и да отложа опресняването на екрана.
  2. Някой от закупилите Филипс ОЛЕД имат ли проблеми? При мен няма проблеми с 3 телевизора, затова питам и тук просто информативно. Искам да видя дали лошата слава на марката е оправдана или е от вида "един каза". За всеки случай си добавих още 2 години гаранция де.
  3. Ама на 4х4 автомобил ли? Заради 4х4 задвижването, гумите на 4х4 автомобилите се износват по-неравномерно от тези при автомобили с предно или задно задвижване. И като влезеш в завой с газ, 4х4 системата може да реши да завърти гумите отляво повече от другите. С времето, такива компенсирания износват гумите неравномерно. И докато при други автомобили може да размениш предните със задните в един момент, при 4х4 трябва направо да ги смениш всичките. Един приятел с Audi 4x4 така беше унищожил 2 от зимните си гуми. Явно като е бил на неравен терен някъде е дал повече газ, системата е завъртяла повече предна дясна и задна лява, за да компенсира приплъзването, и беше изяло грайфера по ръба на места. Не помогна това, че си караше с меките зимни гуми до края на Април. И тъй като не може да вземеш 1 или 2 от същите гуми, за да замениш износените, трябваше да смени всички 4.
  4. Ама ако често взимаш завоя с газ, освен в държанието на колата, ще го усетиш и в износването на гумите.
  5. 6лв за 24 месеца са 144лв. Като сложим и индексацията 2 пъти за този период, разликата става още по-голяма. Услугата е идентична, като по-евтината може и да е по-добра. Прехвърлянето на номера и подписването на договора с друг оператор отнема същото време като преподписването на договора в офис с настоящия. Офисите им често са почти един до друг. Остават избягване на евентуален срам и честта, като единствена причина да останеш на стария си оператор. Всичко опира до това дали човек оценява честта си и срама от ситуацията, в която ще се постави, на над 150лв. За мен отговорът е "Не". За други отговорът е "Да. Те и от това печелят. В крайна сметка ако всички търсеха по-добрата оферта, операторите нямаше да са спокойни с факта, че годишно ги напускат толкова абонати, колкото отиват при тях.
  6. Явно таксата ти се начислява при Амазон, вероятно ще ти я платят те, за да не се занимаваш ти с митници. Има значение от кой Амазон поръчваш, защото това определя държавата, от която идва пратката. Тази ще дойде от САЩ. Съотвено при едните имаш ДДС, при другите не. Пратката ти я доставя куриерската фирма, с която ти пратят пратката. Като я пуснат ще разбереш.
  7. Явно са решили, че им е по-изгодно да си прехвърлят абонати и да държат относително стабилни цифри на абонати и приходи, отколкото да се състезават за надмощие и да имат повече абонати от конкуренцията.
  8. С ваучер не можеш да си запазиш номера, който си ползвал до момента. Аз бях абонат на Глобул/Теленор/Йетел от 2001-ва. Не съм пресрочил плащането на нито една такса. През 2015-16 някъде отидох да си подновя плана и да взема телефон. Дадоха ми условията от брошурата за нов клиент с някакви там добавени мегабайти "бонус". Като им казах, че Виваком ми предлагат по-добри условия, те ми отговориха "Но ще си загубите статуса на лоялен клиент." На въпроса "Какво получавам като лоялен клиент, щом не можете да ми предложите по-добри условия по план или мобилно устройство?" не получих отговор. Тогава се преместих при Виваком. 2 години по-късно се върнах при Йетел. Явно тая година пак ще се местя. Да се спасяват.
  9. Вчера получих СМС за "специалните оферти", в който пишеше "Договорът изтича през месец Май 2024."
  10. Не. Мито и ДДС за пратки под 150 евро се начисляват при чекаута директно в Алиекспес. Над 150 евро отиват в митницата и се плащат през пощата.
  11. То привличането на абонати хубаво, но няма ли значение, че след 2 години ще се махна и ще отида при друг, който ще ме "привлече", отново за 2 години? Каква е тая политика да е приоритет привличането на абонати без да се мисли за задържането им? Така имаш еднакъв поток клиенти, които идват и които си отиват. Седиш си на едно място в най-добрия случай. Офертата на Виваком получена по чата в сайта: Излиза малко над 30лв на месец за срока на договора. Ще видя в офис на Виваком какво ще ми предложат и също от А1.
  12. Операторите хептен ни взеха за мезе. Йетел ми пратиха специална оферта за подновяване на плана. Лявото очевидно е специалната оферта. Дясното е офертата без да бъде специална. 3 месеца по-кратко ползване на "дигитална услуга", 1600МБ повече в роуминг и 3лв по-висока такса след приключване на договора. Това според Йетел, е "специалното" отношение към съществуващи абонати, които искаш да задържиш. Ще си прехвърля номера към друг оператор с кеф.
  13. Колкото цената на куриерска услуга (Спиди/Еконт) от София до Пловдив за конкретния артикул. Той просто оценява неудобствата, които има с Габиели в момента, на по-малко отколкото ще му струва куриерската услуга, затова и търси фирми с офис в Пловдив, от който може да си вземе пратката директно.
  14. Ами, срещу още 5лв (малки пратки) за куриер имаш и други варианти, както и решение на настоящите си проблеми с "моруците". Но ако искаш да ходиш да си взимаш пратките от офис в Пловдив, май нямаш други варианти. По спомен, преди един от другите доставчици имаше офис в Пловдив, но вече не ги виждам в списъка с адреси. По търсене в Гугъл, тук ми излезнаха някакви, но за първи път през живота си ги чувам. https://shopper.bg/
×
×
  • Create New...