Jump to content


Photo

имам проблем при палене на опел корса 1.7д 1997


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 city90

city90

    Член

  • Members
  • PipPip
  • 63 posts

Posted 26 October 2011 - 20:36

здравеите имам проблем при палене на опел корса 1.7д 1997 помогнете пробвах даваха ми ток не става ништо върти един път и на втория вече почва да се мъчи и спира да върти,дръпнаха ме и запали ,угасих я след 30 мин и като пробвах да я запаля пак съштото не става ,проблема не е в акомулатора,некаде нешто прави маса и дърпа тока,а и се случва винаги когато вали,като мина прес некоя локва и ми светка лампата на акомулатора ама за много малко време ,кажете ми каде може да е проблема?

#2 AssassiN

AssassiN

    Kalam Mekhar

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4448 posts

Posted 27 October 2011 - 07:17

По-добре пиши във форума на Опел, или най-добре иди на майстор...
"The soul knows no greater anguish than to take a breath that begins with love and ends with grief. But there are other anguishes, many others. They unfold as they will, and to dwell within them is to understand nothing.
"Except, perhaps, this. In love, grief is a promise. As sure as Hood's nod. There will be many gardens, but this last one to visit is so very still Not meant for lovers. Not meant for dreamers. Meant only for a single figure, there in the dark, standing alone.
"Taking a single breath."

#3 Overdrive

Overdrive

    скрапер

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2604 posts

Posted 27 October 2011 - 09:23

Не върти - възможности: стартер, релето, което го задейства, инсталация, акумулатора няма сила да завърти, защото не се е зареждал или нещо го е източило.
Лампа на акумулатора - генератора не зарежда.
Ако някъде има утечка и ти дърпа тока, няма как да се разгадае през форума, такива работи се търсят наживо. Следователно ходи на майстор ;)

Edited by Overdrive, 27 October 2011 - 09:24.


#4 city90

city90

    Член

  • Members
  • PipPip
  • 63 posts

Posted 27 October 2011 - 18:04

Не върти - възможности: стартер, релето, което го задейства, инсталация, акумулатора няма сила да завърти, защото не се е зареждал или нещо го е източило.
Лампа на акумулатора - генератора не зарежда.
Ако някъде има утечка и ти дърпа тока, няма как да се разгадае през форума, такива работи се търсят наживо. Следователно ходи на майстор ;)

вероятно е стартера,а можете ли да ми кажете каде се намира тоя стартер?

#5 kotora

kotora

    Wombat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4307 posts

Posted 27 October 2011 - 18:21

Отивай в сервиз.Това е най-лесният вариант :)

#6 Overdrive

Overdrive

    скрапер

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2604 posts

Posted 28 October 2011 - 18:24

Щом питаш това, няма смисъл да ти обяснявам къде се намира. Върви в сервиз.

#7 bakara

bakara

    Депутат

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1932 posts

Posted 28 October 2011 - 21:01

Проблема ти вероятно е от алтернатора. Тои се мокри като минеш през локва защото е доло в дясно под мотора.
Търси кора/капак за под двигател или не караи по мокрото!

#8 city90

city90

    Член

  • Members
  • PipPip
  • 63 posts

Posted 30 October 2011 - 11:45

Проблема ти вероятно е от алтернатора. Тои се мокри като минеш през локва защото е доло в дясно под мотора.
Търси кора/капак за под двигател или не караи по мокрото!

ами как да разбера дали е от алтернатора или от стартера,ако исклиуча алтернатора да пробам дали ште запали ште има ли някакав проблем?

#9 Midex

Midex

    Индикатор

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 16332 posts

Posted 01 November 2011 - 00:03

По-добре не изключвай нищо, че както си тръгнал да изключваш едно по едно нещата, рано или късно ще стигнеш до нещо, дето не е трябвало да го пипаш изобщо. Възможно е да е и от алтернатора, и от генератора и от още поне 10 неща, но щом го прави по-често "на мокро", защо на първо време не си провериш кабелите за свещите дали са наред...ако прескача искра от някой кабел към масата, доста трудно ще ти е със запалването и равномерната работа на двигателя, а проблемът с утечките се задълбочава винаги когато е влажно.

П.П. И най-добре иди до някой монтьор или човек, който дълго време е ремонтирал колите си сам.

#10 Overdrive

Overdrive

    скрапер

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2604 posts

Posted 01 November 2011 - 12:49

Мани ге тия монтьори, само пари искат :bgrin:
Друго си е да не знаеш къде е стартера ;)

Edited by Overdrive, 01 November 2011 - 12:51.


#11 Midex

Midex

    Индикатор

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 16332 posts

Posted 01 November 2011 - 14:10

Тъй де - кожодери такива...:woot
Когато обаче нямаш опит с ремонтите и устройството на автомобила, щеш-не щеш ще трябва да опреш до тях. Аз напр., въпреки, че съм си оправял доста неща по колите, които съм имал досега, при проблем с настоящата, вече предпочитам да си я закарам в сервиз - едно, че нямам условията, инструментите и достатъчните познания да я ремонтирам, а и всичко под предния ми капак е толкова "компресирано", че няма много условия за свободни действия.

П.П. В случая с неговия проблем "на мокро", предположих, че може да е от кабелите на свещите, но сега погледнах най-първия му пост и видях, че колата му е дизел...;)

#12 Overdrive

Overdrive

    скрапер

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2604 posts

Posted 01 November 2011 - 14:23

Това не пречи... нали пак са свещи и пак имат кабели :lol:
В момента по стечение на обстоятелствата разполагам с гараж с канал и си правя 95% от ремонтите, но от много време се интересувам от автомобили съм добил някаква представа за нещата... Така не става с директно питане във форума, като не знаеш кое как работи (да не говорим че не знае дори и как изглежда!!). Нещо като тази тема http://www.bulforum....entry1495489202 :rofl:

Edited by Overdrive, 01 November 2011 - 14:28.


#13 city90

city90

    Член

  • Members
  • PipPip
  • 63 posts

Posted 02 November 2011 - 22:51

Това не пречи... нали пак са свещи и пак имат кабели :lol:
В момента по стечение на обстоятелствата разполагам с гараж с канал и си правя 95% от ремонтите, но от много време се интересувам от автомобили съм добил някаква представа за нещата... Така не става с директно питане във форума, като не знаеш кое как работи (да не говорим че не знае дори и как изглежда!!). Нещо като тази тема http://www.bulforum....entry1495489202 :rofl:

нали за това е направен този форум да питаш нешто което не знаеш и да ти кажат,а за проблема ми казаха и други че е от четките на стартера залепнали са, а и сичко друго ми е тип топ като ме бутнат и пали веднага и сичко си ми свети

#14 Overdrive

Overdrive

    скрапер

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2604 posts

Posted 02 November 2011 - 22:55

Май не ме разбра... Повтарям: тръгнеш ли да си правиш сам колата, трябва да знаеш какво правиш. За целта има книги. Занимаваш ли се с ел. инсталацията, трябва да имаш елементарна представа от електротехника, как да замериш, по какъв ред да търсиш дефект ;)
В противен случай рискуваш да прецакаш нещо или да почнеш да сменяш наред докато не се оправи...
Освен четките, стартера може да е изгорял. Може и релето да не му подава ток или пък просто акумулатора ти да е за смяна или да има хлабава връзка - тока по веригата е много голям.

Edited by Overdrive, 02 November 2011 - 22:58.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users