• Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

На 4:04 мозъкът ми вече беше  прекипял. После, по време на аутрото усещах как се стича по гърба ми  :punk

Много добро! Младежът е отличен, покрива дори фалшивото виене на овцата, но тя явно продухва системата за як перформънс. Иначе просто не виждам причина да присъства в песента и да вие. 

Не е конкретен език. Смесица е. Което обаче изобщо не пречи на парчето да е наистина ВЕЛИКОЛЕПНО като звучене. Принос за което, имат единствено Ханс и Лиса.

П.п. В тубата има вариант и с участието на самия Ханс в оркестъра (свири на различни инструменти), където чичето яко се размазва от кеф и се раздава.

• 3 weeks later...

Нещо, което мъжете не би трябвало да го могат....

Edited by gado

On 2/2/2020 at 11:50 PM, gado said:

Нещо, което мъжете не би трябвало да го могат....

Пеят на фалцет. Много е трудно, изисква перфектен контрол на гласните струни и на диафрагмата. 

B. T. W. Откъде е инфото на какъв език пеят в саундтрака на Гладиатор? Ясно е, че не прилича на нито един индоевропейски, но да не забравяме семитските езици. 

Edited by alchemy

5 hours ago, alchemy said:

B. T. W. Откъде е инфото на какъв език пеят в саундтрака на Гладиатор? Ясно е, че не прилича на нито един индоевропейски, но да не забравяме семитските езици. 

Другарчета, запишете си го някъде вече - Лиса Джерард пее на свой собствен измислен език. Затова казах по-назад, че много ясно, че няма да го познаете. 

Lisa Gerrard sings in an invented language. Singing or speaking in invented languages is called "idioglossia". The things that you think are words are actually just meaningless phonemes, made up gibberish sounds that have no relation to any language ever spoken.

"She received a Golden Globe Award for the music score to the film Gladiator, on which she collaborated with Hans Zimmer on such songs as "Now We Are Free." With respect to such work she has said, "I sing in the language of the Heart. It's an invented language that I've had for a very long time. I believe I started singing in it when I was about 12. Roughly that time. And I believed that I was speaking to God when I sang in that language."

Interview with Lisa Gerrard:

...The rest of the vocals, sung with sounds rather than in a conventional language, are an example of melismatic singing. "It's a language invented within the music, inherently, and the words mean more than I can say in English", she says. "The way I sing is not new; it's been around since the beginning of time, and it's something all children are born with. It's not unique to me, but for some reason I never lost the ability".