Jump to content
BulForum.com

Alfa Romeo 145


toti_barabata

Recommended Posts

Искам да ви видя мнението за Алфите,защото най-вероятно ще си купувам точно такава кола,а аз съм начинаещ шофиор и си нямам представа много от коли!Та мисълта ми е скъпи ли са частите на Алфата,защото много приятели ми казват че се разваляли често Алфите!Смятам да купя една Алфа кяото е 1.3 90 коня на 140000км!95 година за 2800!Ще ми е интересно да чуя вашите мнения!

Link to comment
Share on other sites

Няма да ти е най-евтина подръжката но и няма и да е най-скъпата леко над нормалните цени са частите поне в едно можеш да си сигурен като отидеш в специализиран магазин , че частите няма да ти бъдат от Турция ! Защо ли само погледни емблемата и сам ще си отговориш . А за развалянето всичко е относително .

Link to comment
Share on other sites

Най-добре търси 1,8 или 2.0 двигател - разлика в разхода на гориво с 1,4 и 1,6 е доста малка - разлика във вървенето има обаче

Макар, че ако намериш запазена с боксер двигател също ще изпитваш голям кеф. Не слушай какво ти говорят за боксерите -те са едни от най-здравите двигатели и даже са по ефтини за поддръжка от Туйн Спарк двигателите (да не мислиш че порше 911 и Субару случайно монтират боксери)

Окачването е много здраво и най -важното - много ефтино. Например в момента носача за моята (които е май по скъм от боксеровия) е 44 лв целия - откачаш и закачаш за 10 минути, Преден лагер е 25 лева.

А както знаеш в БГ окачването си е едно от най-важните неща. Двигателя ако е читав сменяш редовно консумативите и даваш газ - ама даже и до ремонт да дойде не е по различно от всяка друга кола - просто отиваш при правилните майстори

 

Това е от Алфа форума.

Link to comment
Share on other sites